Przetłumacz tekst:
We were on holiday in Blugari .When to reached on airport by plane we droved to hotel Nicola. Near hotel was swimming pool. We swam in the swimming pool. Every day we were in the city and in the shop. We were also on the beach, where we swam in the Black Sea, sunbathed, collected shells and dove. Every day ate fruits and diner in the restaurant. On Friday went on long trip to Neseber. During this trip bought souvenir and we visited to eight orthodox churchs and the ruins. In the Sveti Vlas and in the Neseber was very hot. I hope you hat a great time on your holiday.

Odpowiedzi

2010-04-11T20:43:56+02:00
Byliśmy na wakacjach w Blugari. Kiedy przylecielismy samolotem na lotnisko do nas zaprowadzil do hotelu Nicola. W pobliżu hotelu był basen. My pływaliśmy w basenie. Każdego dnia byliśmy w mieście, w sklepie. Byliśmy też na plaży, gdzie pływał w Morzu Czarnym, zalane świtałem słonecznym, klejnoty muszli i gołębica. Codziennie jedli owoce i kolacja w restauracji. W piątek poszedł na długo ...
2010-04-11T20:53:52+02:00
Byliśmy na wakacjach w Bułgarii. Kiedy doleciałem na lotnisko samolotem, dojechaliśmy do hotelu Nicola. Obok hotelu był basen. Pływaliśmy w basenie. Każdego dnia byliśmy w mieście i w sklepie. Byliśmy też na plaży, gdzie pływaliśmy w Morzu Czarnym, opalaliśmy się, zbieraliśmy muszelki i gołąb(?). Każdego dnia jedliśmy owoce i obiad był w restauracji. W piątek pojechaliśmy na długą wycieczkę do Neseber. Podczas tej wycieczki kupiliśmy pamiątki i odwiedziliśmy ósmy prawosławny kościół i ruiny. W Sveti Vlas i w Neseber było bardzo gorąco. Mam nadzieję, że spędziłeś świetnie twoje wakacje.
2010-04-11T20:57:10+02:00
Byliśmy na wakacjach w Bułgarii. Kiedy przylecieliśmy na lotnisko samolotem pojechaliśmy do hotelu Nicola. Blisko hotelu był basen. Pływaliśmy w basenie. Każdego dnia byliśmy w mieście i w sklepach. Byliśmy również na plaży, gdzie pływaliśmy w Morzu Czarnym, opaliliśmy się, zbierali muszelki . Każdego dnia jedliśmy owoce i obiad w restauracji. W piątek pojechaliśmy na długą wycieczkę do Neseber. Podczas wycieczki kupiliśmy pamiątki i zwiedziliśmy 8 ruin kościołów. W Sveti Vlas i w neseber było bardzo gorąco. Mam nadzieję, że święte się bawiłeś na swoich wakacjach.