Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:44:02+02:00
Mein Kampf - zmieniło życie i podejście do świata wielu ludzi


2010-04-11T20:46:23+02:00
Literatura zmienia człowkieka ???
Uważam że tak i to bardzo gdy człowiek nie czyta w ogóle książek niedość że ma trudności z czyatniem to także z ortografią A gdy czta bardzo dużo książek ma w życiu łatwiej . Nie jest dyslektykiem ani dyskortografikiem . Płynnie czyta i łatwo wchodzą mu do głowy wiersze .