Odpowiedzi

2010-04-11T20:43:16+02:00
Uczy nas m.in. jak wielka jest potęga przyjaźni. Co to jest przyjaźń i jak można ją osiągnąć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:45:01+02:00
Historia Małego Księcia pokazuje wartość przyjaźni i miłości. Małemu Księciu udaje się oswoić lisa dzięki cierpliwości, przychodził do niego codziennie i ten pozwalał mu podchodzić coraz bliżej. natomiast kiedy Mały Książę zobaczył cały ogród róż, poczuł się oszukany, ponieważ jego róża powiedziała mu, że jest jedyna na świecie, jednak później odkrył, że nie oszukała go, ponieważ dla niego autentycznie była tą jedyną, najważniejszą, wyjątkową.