Uczniowie klasy 6c przygotowali 80 jednakowych porcji Fantazja które wystawili na sprzedaż podczas festynu szkolnego. Ze sprzedaży 58 kawałków ciastka uzyskali 136.30.Ile zarobią uczniowie klasy 6 c jeśli sprzedadzą wszystkie porcje?

3

Odpowiedzi

2010-04-11T20:42:38+02:00
80 - x
58 - 136,30

x= 80*136,30÷58=188

Odp. Uczniowie 6c zarobią 188zł
2 3 2
2010-04-11T20:43:39+02:00
136,30 : 80 = 2,35 - koszt jednej fantazji
2,35 * 80 = 188
odp; uczniowie zarobią 188zł
:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:44:33+02:00
136,3 : 58=2,35zł
2,35zł x 80=188zł
2 5 2