Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:03:26+01:00
Władca elekcyjny jest to ten,którego wybiera szlachta zaś władca dziedziczny jest to ten,który otrzymał tron po swoim przodku.
10 3 10
2009-11-03T20:03:48+01:00
Wladca elekcyjny - wybierany przez jakas grupe osob uprzywilejowanych (w Polsce byla to szlachta)

wladca dziedziczny - wladza monarsza byla dziedziczona z pokolenia na pokolenie ( jesli Twoj tata byl krolem - Ty tez nim bedziesz po jego smierci)


Pozdrawiam! :)
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T20:03:55+01:00
Władza elekcyjny to ten, którego wybrano. przedstawiciele ludzi(szlachta)

Władca dziedziczny to ten, co objął panowanie po kimś z rodziny
np. Bolesław Chrobry po Mieszku I
4 4 4