Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:43:44+02:00
Podstawowe funkcje kanałów to: komunikacyjna, nawadniająca i rekreacyjna, natomiast funkcje sztucznych jezior to: energetyczna, retencyjna, komunikacyjna, produkcyjna i rekreacyjna.
1 5 1
2010-04-11T20:52:49+02:00
Funkcja komnikacujna funkcja nawadniająca i funkcja rekracyjna.
2010-04-11T21:25:01+02:00
Rekreacyjne,przeciwpowodziowe,retencyjne,energetyczne