Odpowiedzi

2010-04-11T20:50:37+02:00
Jeżeli człowiek pomaga innym, nie jest obojętna czyjaś krzywda to znaczy, że jest pełnowartościowym człowiekiem.
1 4 1
2010-04-11T20:50:41+02:00
Zachowanie człowieka w żadnym wypadku nie świadczy o jego wnętrzu,ponieważ ta osoba po lepszym poznaniu może się okazać zupełnie inna.Nie należy tak uważać również dlatego,że dana osoba w pewnej sytuacji może nie wiedzieć jak się do końca zachować i wtedy uważamy ją za dziwną,ale czasami wcale tak nie jest.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T20:58:14+02:00
Uważam, że zachowanie człowieka nie zawsze świadczy o jego wnętrzu. Moim argumentem na to jest to, że ludzie czasami nie zachowują się tak, jacy naprawdę są. Wiele ludzi zachowuje się inaczej, wbrew swojemu charakterowi aby przypodobać się innym czy przystosować się do otoczenia. Popularne osobowości, czasem aby zaistnieć w mediach nie zachowują się tak, jaki naprawdę jest ich charakter. Kolejnym argumentem może być to, iż ludzie się zmieniają. W środku człowiek może być czuły i wrażliwy na ludzką krzywdę. Ale może on sam krzywdzić innych ludzi, sprawiając wrażenie, że jest on osobą złą i nieprzyjemną. Może się tak dziać przez to, że ktos wcześniej wyrządził nam krzywdę, a my się chcemy odegrać na całym świecie. ;D

niewiem co jeszcze ;d
liczę na naj ;**
5 3 5