Przetłumacz na polski:
I would like to invite You on my birthday.
It will be on Markiza club in Warsaw. I am going to invite my friends: Maja, James, Tom,Jake, Luiza,Ola.
Next week I am going to be 13 ! That`s great!
I am going to have some extra attractions like jumping of the hill , swimming in the jacuzzi, eating a lot of ice cream and going to the zoo.
My Mum is going to bake a cake and I am going to help her with it.
My Dad is going to come back from Moscow next Friday and I am looking forward him.
What do U think about it? Will You come? Please write to me quickly.

Best wishes,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:55:12+02:00
Chciałbym Cię zaprosić na moje urodziny.
Odbędą się w klubie Markiza w Warszawie. Zaproszę również moich przyjaciół: Maję, Jamesa, Tomka, Luize, Olę.
W następnym tygodniu będę mieć już 13! To świetnie!
Będę mieć wiele atrakcji takich jak skakanie ze wzgórza , pływanie w dżakuzjii, jedzenie dużej ilości lodów i wyjście do zoo.
Moja mama upiecze ciasto i ja jej w tym pomoge.
Mój tata wraca z Moskwy w następny piątek i wyjadę po niego.
Co ty o tym myślisz? Przyjdziesz? Proszę odpowiedz szybko.

Pozdrowienia.
2010-04-11T20:55:38+02:00
I would like to invite You on my birthday.
Chciał(a)bym zaprosić Cię na moje urodziny.

It will be on Markiza club in Warsaw. I am going to invite my friends: Maja, James, Tom,Jake, Luiza,Ola.
To będzie w klubie Markiza w Warszawie. Mam zamiar zaprosić moich przyjaciół: Maję, Jamesa, Toma, Luizę, Olę.

Next week I am going to be 13 ! That`s great!
W przyszłym tygodniu mam zamiar być 13! To świetnie!

I am going to have some extra attractions like jumping of the hill , swimming in the jacuzzi, eating a lot of ice cream and going to the zoo.
Mam zamiar mieć atrakcje jak skakanie, pływanie w jacuzzi, jedzenie dużo lodów i pójście do zoo.

My Mum is going to bake a cake and I am going to help her with it.
Moja mama ma zamiar upiec ciasto, a ja jej w tym pomogę.

My Dad is going to come back from Moscow next Friday and I am looking forward him.
Mój tata wróci z Moskwy w przyszły piątek, a ja będę go wyglądać.

What do U think about it? Will You come? Please write to me quickly.
Co o tym myślisz? Przyjedziesz? proszę, napisz do mnie.

Best wishes.
To zwrot używany najczęściej na końcu listu nieoficjalnego, po polsku to coś w stylu "pozdrowienia".