Odpowiedzi

2010-06-23T21:57:55+02:00
Zbrodnia Katyńska to właśnie tam w Katyniu 70 lat temu Rosyjscy żołnierze zamordowali z zimną krwią ponad 25000 tysięcy polskich oficerów zamordowali i nie przyznali się do tego 70lat temu rosianie zamordowali Nasz kochany polski kwiat Inteligęcij
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-06-23T22:07:20+02:00
W uroczystościach przewidziany jest udział, m. in. przedstawicieli sejmu z marszałkiem sejmu Bronisławem Komorowskim, ministrów oraz przedstawicieli kierownictwa MON i SZRP, władz wojewódzkich i miasta Warszawy.

W uroczystościach udział wezmą również m. in.: członkowie Federacji Rodzin Katyńskich oraz Polskiej Fundacji Katyńskiej, Kapituły Orderu Wojennego Virtuti Militari, Prezes Światowego Związku Żołnierzy AK, a także przedstawiciele placówek muzealnych i uczelni.

Program obchodów:
- część główna z udziałem Ministra Obrony Narodowej oraz Kompanii Reprezentacyjnej i Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych. Plac przed Kaponierą Cytadeli Warszawskiej,
- odczytanie dokumentu poświęconego pamięci polskich oficerów,
- wystąpienie Ministra Obrony Narodowej Bogdana Klicha,
- prezentacja nagrodzonego projektu dotyczącego aranżacji nowego Muzeum Katyńskiego,
- prezentacja nowego logotypu Muzeum Katyńskiego,
- uruchomienie strony internetowej „Wirtualnego Muzeum Zbrodni Katyńskiej,
- (ok. 16.50) prezentacje wystawy planszowej „Katyń Pamiętamy” oraz pozostałych prac konkursowych dotyczących aranżacji nowego Muzeum Katyńskiego.