Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:48:35+02:00
Zjeść obiad razem
-iść razem do kościoła
-porozmawiać o problemach a tygodnia
- w wolnym czasie gdzieś jechać, np. do rodziny


lub
Powinien ten dzień obejść się bez oglądania telewizji, bez internetu, takie spotkanie waszej rodziny na rozmowach, opowieściach itp.
Niepowinno się te ż odrabiać lekcji.
Taki dzień wolny.
Potem zjeść uroczysty objad.
Nie siedzieć cały dzień w domu tylko np. wyjść do parku.
2010-04-11T20:48:57+02:00
1 Wstać rano i umyć sie
2 Zjeść śniadanie przed jedzeniem pomodlić sie
3 Pójść do kościoła
4 Nie pracować