Odpowiedzi

2010-04-11T20:51:48+02:00
Wady
mozesz zawirusowac komputer
mozesz stac sie ofiara pedofilow (pedofili? xD)
mozesz zostac wciagnieta do roznych sekt (moja "babulenka" tak mowi xD)
mozesz zostac okradziona (jesli korzystasz z banku internetowego)
mozesz wpasc w nalog

zalety
latwa i szybka komunikacja z ludzmi
dostep do wielu informacji
nowe znajomosci
mozesz robic zakupy bez wychodzenia z domu
sluchac muzyki (nazwijmy to "spotkanie z kultura")
masz nieograniczony dostep do zasobow sieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:53:55+02:00
Advantages: - you can meet lots of people from over the world;
- you can find interesting games;
- you can find some important information to job or school;
- you can find the latest news from over the world;
- you can buy everything by the Internet;
- you can keep in touch with your friends.

disadvantages: - you can lose contact with the real world;
- you can meet some dangerous people;
- you can get lots of dangerous viruses;
- some information can be wrong, unreal.