Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:55:47+02:00
- Jakie możliwości daje zdrowie człowiekowi każdego dnia?
- ,,W zdrowym ciele zdrowy duch''- czy zgadzasz się z tym stwierdzeniem i co to znaczy?
- Co nalezy robić, aby być zdrowym?
- Jakie produkty wspomagają odpornośc?
- Co to jest odpornośc?

no nie wiem takie rzeczy orzychodzą mi do głowy,
pozdro. ;)
1 5 1
2010-04-11T20:59:31+02:00
Jak często uprawiasz sport?
Czy jesz owoce i warzywa?
Ile czasu spędzasz na świeżym powietrzu?
Czy często chorujesz?
Czy często wykonujesz badania profilaktyczne?
Czy jesz o regularnych porach dnia?




1 5 1