Odpowiedzi

2010-04-11T21:00:57+02:00
Robisz z tego proporcje.

jeżeli 1 kcal to 1100 kJ a np. masz do zamienienia 10 000kJ to:

1 kcal - 1100 kJ
x kcal - 10000 KJ


x kcal * 1100 kJ = 1 kcal * 10000 kJ
x kcal = 10000 kJ * 1 kcal / 1100 kJ

na krzyż się mnoży
2010-04-11T21:01:50+02:00
1100 × 238,8459 = 262730,48629

1100 KJ = 262730,48629 kalorii


1 KJ = 238,8459 Kcal
1Kcal = 0,00419 KJ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:06:24+02:00
1kJ=0,24kcal
1100kJ=264kcal