Odpowiedzi

2010-04-11T21:03:36+02:00
Przetwarzać śmieci, czyli recykling. Można stosować baterie słoneczne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:03:51+02:00
Należy ograniczyć emisję dwutlenku węgla do minimum. Przypilnować, by zakłady segregowały śmieci, by nie zanieczyszczały wody. Należ ograniczyć gazy cieplarniane. Kontrolować parametry zanieczyszczenia przemysłu i jakie oni produkują odpady, by one nie trafiały na dzikie wysypiska śmieci.Zadbać by przemysł wykorzystywał energię odnawialną i energię słoneczną, bo produkcja tej energii jest czysta ekologicznie i nie zanieczyszcza środowiska, w którym żyjemy.
3 4 3