Odpowiedzi

2010-04-11T21:23:19+02:00
Za kilkanaście lat według mnie świat będzie zupełnie inny.Mam nadzieje że ludzie będą życzliwi i mili.Nie będzie na swiecie przemocy i znencania się. Technika pójdzie do przodu i naukowcy odkryją wiele ciekawych rzeczy,które ułatwią nam życie. Będziemy mieszkać w pięknych domach zaprojektowanych przez najlepszych. POwstaną nowe i ciekawe budowle. O pzryrodę ludzie zaczną bardziej dbać. Powstaną piękne Parki Narodowe i ogrody.Chciałabym by wszystko wyglądało piękniej niż dotychczes. Aby było kolorowiej i ciekawiej na świecie. Lecz musi być też bezpiecznie i przyjemnie, bez kłutni i złośliwości.
2 2 2
2010-04-11T21:36:10+02:00
In the future;
(w przyszłości)
1.I think it will be more people.
(myślę, że będzie więcej ludzi.)
2.I think that schools will be more modern.
(Myślę, że szkoły będą bardziej nowoczesne)
3.I predict that people will be more clever(?).
(przypuszczam, ze ludzie będą mądrzejsi, bystrzejsi[nie jestem pewna co do tego stopniowania])
4.I expect that it will be more modern cars.
(podejżewam, że będzie więcej nowoczesnych aut.)
5. Maybe I'll be more beautiful.
(może będę ładsniejsza)
6.I expect, that world will be better.
(podejrzewam, że świat będzie lepszy)
7.I think that it will be more modern buildings.
(myślę, że będzie więcej nowoczesnych budynków)
8.I predict, that people will be more eloquence.
(przypuszczam, że ludzie będą bardziej elokwentni.
9.I'm sure, that i'll be older.
(jestem pawna, że będę starsza.)
10.I'm sure that my mum will be older than me.
(jestem pewna, że moja mama będzie starsza niż ja)

Sory za te ostatnie, ale nic mi do głowy nie przychodziło. Mam nadzieję, że pomogłam;]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Mgd
  • Początkujący
2010-04-11T21:49:06+02:00
My house will be float in air and my house will be can deasil but people had normal apartament house and house. In my school will be lesson for one person and lesson will be countine 60 (sixty)seconds and this will be not falt for students.
Flowers and another plants will be perpetuity lived. Students will can do homework on help thoughts. People will can clean room or all house and coocked on help thoughts. People will be happy and live will be colored. Problems will be past. People will not knowed "what is saddnes". Technology will be amazed. People will never will be bored.

Mój dom będzie unosił się w powietrzu i będzie się poruszał się według wskazówek zegara ale ludzie będą mieli normalne bloki i domy. W mojej szkole będą lekcje dla 1 ucznia trwające 60sekund ale nie będzie to odczuwalne dla uczniów.Kwiaty i inne rośliny będą wiecznie żyć. Uczniowie będą odrabiać lekcje za pomocą myśli. Ludzie będą mogli sprzątać pokój albo cały dom i gotować za pomocą myśli. Ludzie będą szczęśliwi i życie będzie kolorowe. Problemy będą przeszłością. Ludzie nie będą wiedzieli "co to smutek". Technika będzie zaskakująca. Ludzie nie będą nigdy znudzeni.
3 3 3