Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:07:55+02:00
Na czym będzie polegała promocja zdrowia ?
Czy będą rozdawane w szkole warzywa ?
Czy będą dodatkowe ćwiczenia fizyczne w związku ze zdrowiem ?
Czy trzeba uczestniczyć w tych zajęciach ?
Czy będzie dofinansowanie na sprzęt do ćwiczeń ?
1 5 1
2010-04-11T21:08:15+02:00
1. Skąd wziął się pomysł na akcję tego typu w naszej szkole?
2. Czy myśli Pan, że uczniowie entuzjastycznie zareagują na ten pomysł?
3. Dlaczego promocja zdrowia jest tak ważna?
4. Co skłoniło Pana do podjęcia takich kroków?
5. Kto jest organizatorem akcji?
6. Na czym będzie polegać ta promocja- będą prowadzone wykłady, organizowane konkursy, czy może zostaną zaaranżowane dodatkowe lekcje o tej tematyce?
7. Czy jeszcze jakieś szkoły biorą udział w tym projekcie?
8. Czy uczestniczenie w zajęciach będzie obowiązkowe bądź odpłatne.
1 5 1