Odpowiedzi

2010-04-11T21:08:39+02:00
Hmm chodzi o jedną krawędź boczną? jeżeli tak, to jeżeli suma to 10cm, a krawędzie boczne mają taką samą długość, to po prostu 10/4 = 5/2
2010-04-11T21:10:44+02:00
Obwód 12 cm
suma wszystkich boków 10 cm
w podstawie jest kwadrat więc 10/4=2,5 cm
Odp: Jedna krawędź wynosi 2,5 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:16:47+02:00
W podstawie kwadrat
4a = 12 cm
a = 12/4
a = 3cm
4b = 10 |:4
b = 10/4
b = 2,5 cm
Krawędź podstawy 3cm, krawędź boczna 2,5 cm