Odpowiedzi

2010-04-11T21:14:45+02:00
Dla najlepszego nauczyciela w szkole!!

Życie płata nam różne figle,niektóre bolesne inne mniej.
Ale nie mozna o nich zapominać.Wszystko co dobre szybko sie konczy.

Zawsze bede pamietac ANNAPAS
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:15:48+02:00
Nauczyliśmy się od pana tak wiele, był pan dla nas opoką, pomagał nam pan w sytuacjach , które były dla nas nie do rozwiązania. Mamy nadzieję że kiedyś się jeszcze spotkamy i porozmawiamy przy pana świetnej herbacie i wspólnie upieczonym ciastku.
Uczniowie





może to być w formie pojedynczej ale z reguły nauczycielowi daje się książkę nauczycielowi grupą.