Odpowiedzi

2009-11-03T20:11:42+01:00
Droga hamowania zależy od typu powierzchni tego czy jest sucha, oblodzona czy mokra od stanu opon (bieżnik, ciśnienie)
2009-11-03T20:11:28+01:00
A)Moja Droga Hamowania Zależy Od siły Z Jaką Hamuję .
b)prędkość pojazdu,siła hamowania,nawierzchni na jakiej się znajduje na śliskiej będzie gorsze na suchej lepsze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:11:54+01:00
A) Droga hamowania zależy od powierzchni, wiatru, prędkości pojazdu


b) Czynniki wpływające na drogę hamowania pojazdu to:
prędkość pojazdu, powierzchnia, stan hamulców w pojeździe, stan opon w samochodzie.

Właściwie to to samo, jednak żeby nie było to napisałem w pod punktach.