Odpowiedzi

2009-11-03T20:13:15+01:00
Graficzny obraz przestrzeni ziemi , nieba lub innego ciala niebieskiego zmniejszony w okreslony sposob ,atematycznie uogólniony i umówny ;)
tak nam pani na geografi mowila:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:14:16+01:00
Mapa -dwuwymiarowy rysunek przedstawiwjący zmniejszony obszar powierzchni Ziemii lub jej części wykonany według - odpowiedniej skali, odwzorowania kartograficznego, predstawiający za pomocą znaków umownych rozmieszczenie i stan różnych zjawisk geograficznych.

Tak nam facio podyktował:))