Musze przeprowadzić wywiad z gwiazdami (na niby): pink i avril lavinge... Musze ułożyć 5 pytań do każdej tylko nie mam pomysłu jakie... Możecie napisać po polsku ja sobie to przetłumaczę tylko chodzi mi o pytania jakie zadać...?
Prosze też o przykładowe odpowiedzie ;]

3

Odpowiedzi

2010-04-11T21:18:22+02:00
Jak to jest być gwiazdą?
Co by Pani zrobiła gdyby ujrzała Pani rano w wannie mężczyznę?
Czy wykonywana praca jest trudna?
Ile czasu spędza dziennie w toalecie?
Jaka jest największa wtopa?(wpadka)
3 3 3
2010-04-11T21:20:10+02:00
1.Czy chciałabyś kiedykolwiek przyjechać do Polski ?
2.Fani są pewnie ciekawi czy nagrywasz jakąś nową nutę ?
3.Może pokazałabyś nam jakieś zdjęcia z dzieciństwa ?
4.Czy od dziecka pragnęłaś śpiewać ?
5.Jak długo jesteś znana na całym świecie ?
6.Skąd wzięła się ksywka Pink ?
7. Czy kiedykolwiek byłaś w operze xD ?
8.Chciałabyś zmienić fryzurę ?
9.Gdybyś mogłą cofnąć czas co byś zmieniła ?
10.Czy rodzina zawsze w Ciebie wierzyła ?
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:23:26+02:00
Pink:
1.Jak długo pracowałaś na osiągnięcie wysokiej sławy?
2.Co myślisz o różnego rodzajach serwisach plotkarskich, które bardzo często oczerniają Ciebie i inne gwiazdy?
3.Pracujesz nad wydaniem nowego albumu, możesz nam zdradzić jak on będzie wyglądał?
4.Jesteś szaloną młodą dziewczyną, jakie rady dasz nastolatką, które myślą o karierze piosenkarki?
5.Wyobraź sobie, że żyjesz w dawnych czasach. Myślisz, że społeczeństwo akceptowałoby Twoje zabawne, a czasem szokujące zachowanie?

Avril Lavinge:
1.W jakim wieku zaczęłaś śpiewać, trudno było osiągnąć wymarzony cel?
2.Co myślisz o swoim hicie 'girlfriend' , czy myślisz niekiedy, że gdyby nie on, wiele osób mogłoby nie słuchać Twojej muzyki?
3.W jakim kierunku zmierzasz po nagraniu piosenki do filmu 'Alicja w Krainie Czarow'? myślałaś kiedyś nad karierą aktorki?
4.Jak podobała Ci się częśc trasy koncertowej, która była w Polsce?
5.Na zakończenie chcielibyśmy zadać troszkę prywatne, ale dla naszych fanów ważne pytanie(śmiech). Jak wyobrażasz sobie swoją wymarzoną rodzinę z Twoim udziałem?
4 5 4