Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:20:02+02:00
Rycerz musi mieć dwa serca ponieważ z jednej strony musi być człowiekiem uprzejmym, miłym i pomocnym- takim na którym zawsze można polegać. Z drugiej zaś strony na polu bitwy nie może być miłym mężczyzną o gołębim sercu, którym powinien być na co dzień; musi być twardzielem bez skrupułów, aby należycie chronić swoją ojczyznę. Ale dwa z pozoru odmienne serca rycerza łączy kilka cech- honorowość, czy odwaga. Zadanie rycerza jest nieproste, bo bardzo trudno jest oddzielić serce od rozumu, a jedno serce od drugiego to już nie lada zadanie, z którym zapewne nie dał sobie rady niejeden przez co stracił życie.
10 4 10
2010-04-11T21:21:27+02:00
"trzeba by rycerz miał 2 serca" - może tu chodzić o to, że jedno serce byłoby oddane dla OJCZYZNY, a drugie po prostu do spraw osobistych.
6 3 6