Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:12:41+01:00
Normalnie
2,10zl - 12 wafelków
2,10/12 = 0,175 (cena jednego wafelka)

W czasie promocji
2,10 - 15 wafelków
2,10/15 = 0,14 (cena jednego wafelka)

0,175 = 100%
0,14 = x

0,175x = 0,14 /:0,175
x = 0,8
x=80%

100-80 = 20(%)

Odp: Każdy wafelek jest teraz tańszy o 20%.
7 3 7
2009-11-03T20:13:31+01:00
2,10:12=0,175
2,10:15=0,14

0,175-0,14=0,035

0,035/0,175=0,2=20%
4 4 4