Odpowiedzi

2010-04-11T21:20:23+02:00
-są stare
-może do nich wejść każdy
-są powolne
-toalety nie są sprzątane
-siedzenia dla pasażerów są zawszone lub zapchlone i brudne
-w pociągu można zostać napadniętym
1 1 1
2010-04-11T21:21:12+02:00
1 brak kasy na pożąne koleje
2i problem zładunkami
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:24:51+02:00
Spóźnienia, modernizacja taboru, stare złużyte szyny, spłaty kredytów,