Odpowiedzi

2010-04-11T21:23:42+02:00
A) transportu samochodowego-wygoda,kontrola sytuacji(jazdy),dużo wypadków
b)transportu kolejowego-nie trzeba być kierowcą,są tanie,jest niewygodnie i niebezpiecznie
c)transportu przesyłowego -transport dla określonego ładunku,niskie koszty transportu,niebezpieczne,zagrażają środowisku
3 2 3
2010-04-11T21:27:37+02:00
A )

Zalety :
szybsze i łatwiejsze życie
łatwiej dostępne

Wady :
dłuższy czas transportu w porównaniu z samolotem
zanieczyszcza środowisko

b)

Zalety :
mały wpływ mają warunki pogodowe
brak korków ulicznych
tańsze koszty podróży

Wady :
możliwość zniszczenia towaru w wypadku nagłych zatrzymań, wstrząsów
kosztowna budowa torów kolejowych

c)
Zalety:
szybkie i ciagle przesylki towarów
niezależny od warunków pogodowych

Wady :
negatywny wpływ na krajobraz (np. słupy wysokiego napięcia)
duże koszty budowy sieci przesyłowej


4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:30:55+02:00
Kolejowy:
zalety:
*tani koszt na dużych odległościach
*duża ładowność

wady:
*budowa linii kolejowych jest bardzo kosztowna
*towar może ulec zniszczeniu w wyniku nagłych zatrzymań itp

samochodowy
zalety:
*szybkie dotarcie do określonego miejsca
*łatwo dostępny

wady:
*bardzo duża liczba wypadków (niebezpieczeństo)
* mala ładowność

przesyłowy
zalety:
*tani
*ekonomiczny, szybki

wady:
*można przesyłać tylko i wyłącznie jeden rodzaj surowca przez jeden rurociąg
*trudności w budowie rurociągów
4 4 4