Odpowiedzi

2010-04-11T21:23:12+02:00
2500 x 24 % = 2500 x 24/100 = 60000/100 = 600
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:23:20+02:00
2500 zł => 100 %
x => 24%

x= 2500×24/100 = 600 zł
1 5 1
2010-04-11T21:26:04+02:00
Zarabia - 2500 zł
przeznacza na benzynę 24 % zarobionych pieniędzy
ile pieniędzy przeznacza na benzynę ?

²⁵⁰⁰/₁ × ²⁴/₁₀₀ % [ skróć 2500 i 100 ] = ⁶⁰⁰/₁ = 600 zł.

Odp. Pani Zosia przeznacza miesięcznie 600 zł na paliwo
2 5 2