Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:36:24+02:00
6*6²√3:4= 54√3 ≈1,73 * 54≈ 93,42

π6²≈ 36* 3,14≈ 113,04

100% - 113,04
x - 93,42

x= 93,42 * 100% : 113,04= 82,64%

100% - 82,64% = 17,36%

powinno byc dobrze ; ))
2010-04-11T21:37:39+02:00
P koła to πr²
r tutaj wynosi 6, więc pole 36π
P sześciokąta to 6a²√3 :4
6 × 36√3 : 4 = 6 ×9√3 = 54√3

36×3.14 (przybliżenie π ) = 113.04
54 × (zależy od przybliżenia √3, załóżmy, że jest to ≈ 1.4) 1.4 = 75.6

113.04 - 75.6 = 37.44

Wszystko zależy od przybliżenia jakie bierzesz, jeżeli przybliżenie jest 1.7 to 113.04 - 91.8 = 21.24
a na procenty 113.04 - 100%
21.24 - x
113.04x - 2124 / :113:04
x = 18,789
Mam nadzieję, że pomogłem