Odpowiedzi

2010-04-11T22:01:38+02:00
Znajduję się na nim pastwo bizantyjskie,później państwo franków....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:10:15+02:00
Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Andora, Włochy, Belgia, Holadnia, Luksemburg, Liechtenstein, Austria, Szwajcaria, Czechy, Słowenia, Chorwacja, Rumunia, Bułgaria, Serbia, Węgry, Serbia, Bośnia i Harcegowina, Albania, Czarnogóra, Bułgaria, Macedonia, Grecja, Turcja, Cypr, Syria, Liban, Izrael, Jordania, Arabia Saudyjska, Egipt, Libia, Tunezja, Algieria, Maroko. Sporo tego :)
1 5 1