Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:39:17+02:00
Człowiek wypowiadający słowa tekstu mówi w nie tylko swoim imieniu. Jest on pobożny i wie że wszystko co ma to zasługa pana. NIe wie jak ma się odwdzięczyć za ,,Hojne dary" wie że pan ma wszystkiego pod dostatkiem i niczego mu nie brakuje.
2010-04-11T22:00:25+02:00
Człowiek wypowiadający słowa tekstu jest przede wszystkim wdzięczny Panu Bogu za hojne dary i za pomoc jaką mu ofiaruje .