Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:43:14+02:00
F(x) = -(x-2)² + b = -x² + 4x - 4 + b
Δ = 16 + 4*(-4 + b) = 16 - 16 +4b = 4b
Funkcja nie ma miejsc zerowych, gdy Δ<0
Czyli 4b<0/:4
b<0

Odp. C
2 3 2
2010-04-11T21:44:46+02:00
Więc tak moim zdaniem jestem słaby z matmy ale próbowałem pomóc :)
W a)
miejsce zerowe to p=2
b) nie ma miejsc zerowych gdyż przesuwamy wykresy funkcji x² .
c) podstawiasz za b każdą liczbę mniejszą od zera.
d) podstawiasz liczbę wiekszą od zera np.1 lub 2. Wtedy patrzysz na x i gdzie jest miejsce zerowe.
3 3 3