Daję 15 punktów!

Praca Domowa (JEDNA DO WYBORU!)
1. Co wiesz na temat stworzenia świata i człowieka?
2. Napisz wywiad z Bogiem - Stwórcą.
3. Jaka jest pozycja człowieka w świecie stworzonym przez Boga i co go wyróżnia spośród innych stwórzeń?

Liczę na rozbudowane prace, to zadanie jest dla mnie ważne. :)
Będę patrzeć tylko i wyłącznie na prace staranne, a nie krótkie na jedno - dwa zdania. ; )
Dzięki serdeczne za pomoc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:26:31+01:00
Pierwszego dnia Bóg stworzył: a/ niebo i ziemia b/ światłość ciemność
Drugiego: a/ sklepienie niebios
Trzeciego:a/ morze b/ suchy ląd c/rośliny i drzewa
Czwarty a/słońce b/ gwiazdy
Piąty: a/ zwierzęta
Szósty: a/ człowiek
Siódmy:
ODPOCZYWAŁ

sam to pisałem na religie dostałem 5 :)
2009-11-03T20:31:10+01:00
1.
Bóg stwarzał świat przez 7, a właściwie 6 dni. Pierwszego dnia bóg stworzył Ziemię, dzień i noc ; drugiego niebo, trzeciego rośliny, trawy dające nasiona, drzewa rodzące owoce; czwartego dnia zaś stworzył gwiazdy, słońce i księżyc; piątego ptactwo, potwory morskie, pływające istoty żywe, szóstego dnia stworzył bydło, zwierzęta pełzające i dzikie, człowieka panującego nad ziemią, czyli mężczyznę i niewiastę. Siódmego dnia zaś odpoczął.
Człowiek zamieszkał w Edenie, krainie na wschodzie otoczonej czterema rzekami. Pierwszymi mieszkańcami ogrodu byli Adam i Ewa, którzy mieli za zadanie opiekować się ogrodem.
2009-11-03T20:46:24+01:00
1. Co wiesz na temat stworzenia świata i człowieka?
Stworzenie świata trwało 7 dni bog staral stowrzyc sie go tak aby byl on doskonaly.(i wymien co w kazdym dniu stworzyl)Gdy stworzyl czlowieka nadal mu imie Adam aby nie czul sie samotnie stworzyl tez kobiete Ewe ktora pokierowala go w kierunku pokusy zjedli jablko z drzewa z ktorego bog zakazal im jesc owoce.Waz stal sie przekletym zierzeciem
Mam nadzieje ze moze tak byc