Odpowiedzi

2010-04-11T22:04:16+02:00
Danusia to córka Juranda ze Spychowa, ukochana Zbyszka. Została porwana przez Krzyżaków. Była bardzo młodą dziewczyną - nieśmiałą, lękliwą, delikatną, dobrego serca. Zmarła na skutek cierpień doznanych w niewoli u Krzyżaków.

Napisałam tyle co wiem. Nie dawno omawiałam tą lekturę :)) ;P
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:06:38+02:00
Córka Juranda mężnego komesa ze Spychowa. Ulubiona dwórka księżnej Anny Danuty. Długie blond włosy, Drobna, szczupła, dziecinna, delikatna, jasna twarz, oczy błękitne, włosy przyozdobione wianuszkiem, do twarzy jej było w kolorze niebieskim. Pięknie śpiewała, Grała na lutni. Nieśmiała wrażliwa ufna kochająca delikatna cicha wstydliwa, na przeciwności losu reagowała płaczem, gdy trzeba umiała przekonać nieśmiałość, zdobyć się na odwagę, troskliwa, opiekowała się Zbyszkiem. napisałam ci cechy wygląd możesz to sobie rozpisać bardziej.:)
2 3 2