Odpowiedzi

2010-04-11T22:05:42+02:00
Wtedy gdy rozmawiasz z nim naprawde szczeze. Jak sie modlisz to nie tak zeby tylko bylo odmowione ale ze naprawde chcesz tego np. zeby babcia wyzdrowiala, o szczesliwy dojazd za granice itp.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:07:09+02:00
Prawdziwym przyjacielem Jezusa staję się gdy:
- modlę się
- uczestniczę we Mszy Świętej w niedzielę i święta
- przyjmuję Komunię Świętą
- kieruję się zasadami wiary
- staję w obronie wiary
- przystępuję do spowiedzi
- odprawiam zadaną pokutę
- staram się być lepszym człowiekiem
8 4 8
2010-04-11T22:09:11+02:00
Prawdziwy przyjaciel oczekuje od nas rozmowy i tak jest także z Panem Bogiem, kiedy my z nim rozmawiamy, idziemy na spotkanie z Nim-na Mszę Świętą,zaprzyjaźniamy się z Nim i go poznajemy(chociaż nigdy go nie poznamy do końca).
Powinniśmy także brać z Niego przykład i starać się"siać dobro", pomagać innym w trudnych sytuacjach i to wszystko robić na chwałę Bożą i z wielką chęcią, bo w końcu " Wszystko mogę w tym który mnie umacnia".


Mam nadzieję, że pomogłam:))
Polecam się na przyszłosć;]]
pozdrawiam
4 3 4