Odpowiedzi

2009-11-03T20:20:24+01:00
Dziekuje Ci Panie
Za twe dobre serce
Za kazdy poranek
rozanopalca jutrzenke

Dziekuje Ci Panie
Za twe hojne dary
Ktorymi obdarzasz
Bos ty jest laskawy

Dziekuje Ci Panie
Za Twojego syna
Ktory umarl dla ludzi
Przybity do krzyza


Kiedy kolezanka napisal mi ten wiersz ; D nie pamietam co z niego dostalam , ale jest dobry.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T20:39:31+01:00

Czym ziemia była by bez ludzi-rajem
Czym ziemia jest z ludzmi pieklam
Dziekuje Ci Panie za łaske ,jaka mnie otaczasz
Za wiedze ktora pozwalasz uzyskac
za zdrowie moje i rodziny
Za bycie i przezycie kadzej chwili.
Za szczęście i smutki w rosterce
Mimo że chore moje serce.Dziekuje
za miłość, zgodę, jedność i pokój właściwe.
Iproszę szczeze o modlitwę w naszej intencj.