Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:13:05+02:00
Lit I
Beryl II
Cynk II
Chrom II III VI
Jod I III V VII
Siarka II IV VI
Chlor I III V VII
Miedź I II III
Rtęć I II
Fosfor III V
Fluor I
2010-04-11T22:14:30+02:00
Lit I
Beryl II
Cynk II
Chrom II III VI
Jod I III V VII
Siarka II IV VI
Chlor I III V VII
Miedź I II III
Rtęć -I II
Fosfor- III V
Fluor -I

Akurat mialam taki temat więc na pewno jest ok
4 5 4
2010-04-11T22:18:12+02:00
Lit I
Beryl II
Cynk II
Chrom II III IV
Jod -I I V VII
Siarka-II IV VI
Chrom II III IV
Miedź I II III
Rtęć I II
Fosfor _III III V
Fluor -I
4 5 4