Odpowiedzi

2010-04-11T22:28:16+02:00
Pb= 2 pi *r*h

r= 1\2 h
53 pi= pi*(1\2h)do kwadratu * h
53=1\4 h do potęgi 3 // * 1/4
212= h do potęgi 3
h= 6
r=3
Pb= 2*3*6 pi
Pb= 36 pi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:35:55+02:00
Dane:
V=54/pi cm3
2pi r=H-------r=H/2pi
szukane:
P boczne walca=?
V= pi *r2 *h
czyli
V=pi *(h/2pi)2 *h
V=pi * H2 /4 pi2 *H
54 /pi=H3/4pi /*4pi
54 *4=H3
H=6
a więc obwód podstawy =wysokość=6cm
P boczne=6cm* 6 cm=36 cm2

1 5 1
2010-04-11T22:36:54+02:00
V=54/pi

2π³r³=54

r=∛(54/2π³)


Pb=2πr*2πr= 2π*∛(54/2π³)*2π∛(54/2π³)=4π²*∛(54/2π³)*∛(54/2π³)= 36