Odpowiedzi

2010-04-11T22:22:21+02:00
Uważam że to prawda ponieważ wiele wspólczesnych gwiazd żeby sie nimi zainteresowano opowiada o swoich jaskrytrzych tajemnicach lub poprostu szkoje żeby przykuć uwage i sprawić by ich sława nie ulatniała sie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:23:44+02:00
To stwierdzenie jest jak najbardziej prawdziwe. wystarczy spojrzeć na aktorów filmowych i teatralnych. kiedyś, żeby dostać rolę w filmie - trzeba było skończyć studia aktorskie lub być naprawdę wybitnie utalentowanym. wspaniałym przykładem może być Janusz Gajos. dzisiaj natomiast wiele osób zostaje aktorami z przypadku. osoby te nie mają ani wykształcenia aktorskiego, ani niezwykłego talentu. przykładem jest Kasia Cichopek, która zrobiła karierę dzięki roli Kingi w serialu "M jak Miłość".