W kamienicy nr. 8 prz ulicy Asynka są dwie klatki schodowe. W kamienicy tej mieszka 90 osób. W klatce A mieszka 40 osów w tym 25 % dzieci a 15% mieszkanców tej klatki to emeryci. W klatce B mieszka o 50% więcej dzieci niż w klatce A, a osób dorosłych, które nie są emerytami, jest o 25% mniej niż w klatce A Na podstawie tych informacju uzupełnij tabele i opisy diagramów.

Uzupełnij!

Klatka A



dzieci
emeryci
pozostali dorośli
razem 40

Klatka B
dzieci
emeryci
pozostali dorośli
razem 50


Ważne na jutro z gory thx...;)

3

Odpowiedzi

2009-11-03T20:24:14+01:00
Klatka A



dzieci 10 - 25 %
emeryci 6 - 15%
pozostali dorośli 24 - 60 %
razem 40

Klatka B
dzieci - 15 - 30 %
emeryci 17 - 34 %
pozostali dorośli - 18 - 36 %
razem 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:27:17+01:00
KLATKA A:
dzieci-10
emeryci-6
dorosli-24

KLATKA B:
dzieci-15
emeryci-13
dorosli-18
2009-11-03T20:28:33+01:00
Klatka A

dzieci 10
emeryci 6
pozostali dorośli 24
razem 40

Klatka B

dzieci 20
emeryci 12
pozostali dorośli 18
razem 50