Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:25:54+01:00
Wymarzonym prezentem, który chciałabym dostać jest ładny, nowy telefon komórkowy. Nie mam określonego modelu jaki bym chciała. Powinien być lekki, poręczny i nieduży. Kolor- najlepiej czerwony, mój ulubiony. Obowiązkowo powinien posiadać aparat, MP3 i MP4, Internet, Bluetooth.
1 1 1
2009-11-03T20:36:17+01:00
Moim prezentem marzeń jest np.(auto,rower,laptop).Był by on koloru np.(niebieskiego,zielonego,różowego)w np(gwiazdki,napisy).itp.
życzę powodzenia
1 1 1