Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:54:47+02:00
Patriotyzm to miłość do ojczyzny. Powinien polegać na szanowaniu symboli narodowych, na mówieniu poprawną polszczyzną, na podtrzymywaniu kultury i tradycjii narodu. Przede wszystkim powinien polegać na tym że polacy powinni się jednoczyć w trudnych dla narodu chwilach tak jak np dzisiaj w obliczu śmierci prezydenta polacy pokazali że są prawdziwymi patriotami.
2010-04-11T22:58:20+02:00
Patriotyzm powinien polegać na oddaniu życia za własna ojczyznę,pielęgnowaniu kultury i tradycji narodowej. Nie stawianiu własnych dóbr na pierwszym miejscu , tylko dóbr kraju.najlepszym przykładem patroty jest tragicznie zmarły Prezydent Lech Kaczyński, który oddał życie na slużbie, oddając hołd zmarłym Polakom.

pozdr i licze na naj:)