Odpowiedzi

2009-11-03T20:27:58+01:00
M:Sędzią zerowa
D-Sędzi
C-Sędzi
B-Sędzi e zerowa
N-Sędzi ą
msc.Sędzi
w-Sędzia zerowa
Te co są oddzielnie to jest temat,a koncówka tam gdzie napisałem to zerowa
1 1 1
2009-11-03T20:29:15+01:00
Mianownik : sędzi-a
Dopełniacz : sędzi-ego
Celownik : sędzi-emu
Biernik : sędzi-ego
Narzędnik : sędzi-ą
Miejscownik: sędzi
Wołacz: sędzi-o
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T20:29:08+01:00
Wyraz sędzia:

M. sędzia
D sędzi - ego
C. sędzi - emu
B. sędzi - ego
N. sędzi - ą
Ms. sędzi -Ф (nie ma końcówki)
W. sędzi - o
1 5 1