Odpowiedzi

2010-04-11T23:07:30+02:00
Był ojcem danusi? napisz o co chodzi!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T23:10:44+02:00
Jurand ze Spychowa!!! ;
-bohater trzecioplanowy,
-jednooki,
-mężny rycerz mazowiecki,który po śmierci swej ukochanej żony(zmarłana nagle podczas napaści Niemców na Spychów)poświęcił się zemście i stał się postrachem mieszkających w bliższym i dalszym sąsiedztwie jego siedziby Niemców i Krzyżaków!
1 5 1