Odpowiedzi

2010-04-11T23:06:31+02:00
A) C3H7COOC2H5 + H2O → C3H7COOH + C2H5OH
b) CH3COOC5H11 + H2O → CH3COOH + C5H11OH
c) C2H5COOC4H9 + H2O → C2H5COOH + C4H9OH
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T23:30:10+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) butanianu etylu
C3H7COOC2H5 + H2O----->C3H7COOH + C2H5OH

b) etanianu pentylu
CH3COOC5H11 + H2O----->CH3COOH + C5H11OH

c) propanianu butylu
C2H5COOC4H9 + H2O----->C2H5COOH + C4H9OH

W każdej reakcji na strzałce należy napisać "H2SO4"
1 5 1