Odpowiedzi

2009-11-03T20:27:26+01:00
Nie.Nie przeprowadzają fotosyntezy ponieważ nie mają chloroplastów czyli jednego z głównych składników potrzebnych do jej przeprowadzenia.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:05:58+01:00
Grzyby nie przeprowadzają fotosyntezy, ponieważ nie mają zielonego barwnika- chlorofilu tak jak rośliny. Z tego powodu są cudzożywne i nie zaliczają się do roślin.
4 5 4
2009-11-04T00:23:32+01:00
Nie przeprowadzają fotosyntezy i dlatego nie są zaliczane do świata roślin tylko tworzą osobne królestwo
4 3 4