Odpowiedzi

2010-04-12T00:05:26+02:00
Syzyf wykonywał pracę która była niezwykle trudna i ciężka jednak nie przynosiła żadnych efektów i trwała w nieskończoność. Taką samą pracę wykonywali bohaterowie syzyfowych prac żeromskiego.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T00:08:00+02:00
Z mitu "Syzyf"dowiadujemy sie,że król Koryntu za roznoszenie plotek i oszukiwanie bogów poniósł kare.W podziemnym państwie Hadesa wtacza pod góre olbrzymi kamień .Gdy kamień juz dosiega szczytu ,wymyka się ze strudzonych rak Syzyfa i skazaniec zaczyna swa prace od nowa.Dzisiaj o "syzyfowej pracy"mówimy wtedy ,kiedy myślimy o pracy ciężkiej i nie mającej końca.Temu,kto ją wykonuje,nie przynosi sukcesu ani nie daje satysfakcji.Mimo włożonego wysiłku cel nie zostaje osiągnety.
3 5 3