Azja jest kontynentem ponad........razy.............. od Europy........... zróżnicowana pod względem warunków ..............(np. temperatury powietrza i wielkosci opadów)
Z tego wynika duża różnorodność krajobrazów naturalnych m.in. szaty...........................i świata.................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T08:27:12+02:00
Azja jest kontynentem ponad .....4..... razy ......większym........ od Europy. Jest ....bardzo......... zróżnicowana pod względem warunków .......atmosferycznych....... (np.temperatury powietrza i wielkości opadów). Z tego wynika duża różnorodność krajobrazów naturalnych, m.in. szaty ..........roślinnej.............. i świata .............zwierzęcego...................... .
2010-04-12T08:31:38+02:00
Azja jest krajem ponad cztery razy wikeszym od Europy. Jest bardzo zroznicowana
po wzgledem warunkow klimatycznych (np.temperatury powietrza i wielkosci opadow). Z tego wynika duza roznorodnosc krajobrazow naturalnych, m.in. szaty roslinne i swiata zwierzat.

To masz napewno dobrze bo ja to mialem niedawno na lekcji