Dopasuj nazwy państw do ramki
Chiny,Japonia,Tajwan,Bangladesz,Nepal,Izrael,Kuwejt,Korea Pn.,Arabia Saudyjska

kraj bardzo wysoko rozwinięty ekonomicznie (potęga gospodarcza)..............

Mały kraj o wielkich zasobach ropy naftowej (kraj naftowy)............

"Mały tygrys" (kraj nowo uprzemysłowiony)..............

Kraj arabski, największy na Bliskim wschodzie...............

Państwo żydowskie ................

Królestwo w himalajach...................

Mocarstwo charakteryzujące się brakiem demokratycznych rządów ..................

Kraj zacofany gospodarczo, nawiedzany cyklicznie przez powodzie i cyklony...................

Kraj komunistyczny o niewydolnej gospodarce i milionach głodujących obywateli

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:29:12+02:00
Kraj bardzo wysoko rozwinięty ekonomicznie (potęga gospodarcza)....Japonia..........
Mały kraj o wielkich zasobach ropy naftowej (kraj naftowy)..Kuwejt,..........

"Mały tygrys" (kraj nowo uprzemysłowiony)...Chiny...........
Kraj arabski, największy na Bliskim wschodzie......Arabia Saudyjska.........
Państwo żydowskie ....Izrael............
Królestwo w himalajach...........Nepal,........
Mocarstwo charakteryzujące się brakiem demokratycznych rządów ........Korea Pn..........
Kraj zacofany gospodarczo, nawiedzany cyklicznie przez powodzie i cyklony.....Tajwan..............
Kraj komunistyczny o niewydolnej gospodarce i milionach głodujących obywateli

Bangladesz


1 3 1
2010-04-12T22:56:03+02:00
Kraj bardzo wysoko rozwinięty ekonomicznie (potęga gospodarcza) - Japonia
Mały kraj o wielkich zasobach ropy naftowej (kraj naftowy) - Kuwejt
"Mały tygrys" (kraj nowo uprzemysłowiony) - Chiny
Kraj arabski, największy na Bliskim wschodzie - Arabia Saudyjska
Państwo żydowskie - Izrael
Królestwo w himalajach - Nepal
Mocarstwo charakteryzujące się brakiem demokratycznych rządów - Korea Pn
Kraj zacofany gospodarczo, nawiedzany cyklicznie przez powodzie i cyklony - Tajwan
Kraj komunistyczny o niewydolnej gospodarce i milionach głodujących obywateli - Bangladesz
2 4 2