Odpowiedzi

2010-04-12T11:06:06+02:00
Aparat fotograficzny służy do uwietrzniania osób,zdarzeń,krajobrazów, wypadków,kolorów,płaszczyzn,gór,zwierząt,wydarzeń,dzieci,staruszków,przodków,pokazywania szczęścia oraz smutku na fotografiach.
2010-04-12T11:07:05+02:00
W poligrafii, do własnych potrzeb, straży miejskiej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T11:09:08+02:00
- książki - obrazki,zdjęcia
- archeologia - fotografowanie znalezionych zabytków
- turystyka - zdjęcia zabytków, oraz ciekawych miejsc
- medycyna - zdjęcia różnych zabiegów,operacji
- książki - obrazki,zdjęcia
- do użytku własnego-pamiątka
- policja - zdjęcia dowodów zbrodni
- przyroda - obserwacja różnych procesów
- pogotowie - relacje ze zdarzeń