Kto mi przetłumaczy to na niemiecki ?

Hej. Czy sprzedała byś mi te rajtuzy/ sukienkę/spodnie/kazmizlke/ łańcuszek za........
Proszę bardzo mi na tym zależy proszę o odpowiedź ! ( to zdanie tez do przetłumaczenia to proszę.... )

2

Odpowiedzi

2010-04-12T11:22:38+02:00
Hey. Sind Sie verkaufte mir diese Strumpfhosen / Kleidung / Hose / kazmizlke / Kette für ........

Proszę bardzo;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T12:24:24+02:00
Czy sprzedała byś mi te rajtuzy/ sukienkę/spodnie/kazmizlke/ łańcuszek za........
Proszę bardzo mi na tym zależy proszę o odpowiedź !

Könntest du mir diese Strumpfhosen,den Kleid,die Hose,diese Weste und diese Kette für....... verkaufen.
bitte,es ist sehr wichtig für mich.Ich bitte dich um eine Antwort.
1 5 1