1)
poznales kogos w austri przez internet i chcesz sie o nim jak najwiecej dowiedziec,
-zapytaj ile ma lat(przepraszam ile masz lat?
-dowiedz sie czym sie zajmuje(przepraszam co na co dzien porabiasz?czym sie zajmujesz?)
-zapytaj jakie ma zainteresowania?(czym sie interesujesz?jakie masz hobby?)
2)kolezanka z niemiec pyta sie o twego chlopaka
-zrelacjuj jej miejsce poznania sie(poznalismy sie 2lata temu na basenie kiedy bylam z kolezankami)
-powiedz co ci sie w nim podoba(najbardziej w nim podoba mi sie ze jest bardzo milym chlopakiem z ktorym mozna porozmawiac na kazdy temat)
-opowiedz jak spedziliscie weekend(w ten weekend bylismy u jego rodzicow na dzialce)
PROSZE O PRZETLUMACZENIE TEGO CO JEST W NAWIASACH ODPOWIEDNIO PRZYPISUJAC ODP DO PODPUNKTU,DAJE NAJ!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T11:38:25+02:00
1. Poznałeś kolegę w Austrii przez Internet i chcesz sie o nim jak najwięcej dowiedzieć.
Przepraszam ile masz lat ? - sorry, wie alt bist du?
Przepraszam co na co dzień porabiasz? czym sie zajmujesz? - Sorry jeden Tag was machst du? "Was willst du tun?
Czym sie interesujesz jakie masz hobby? - Was sind Ihre hauptsächlichen Interessen? Hobbies?
2. Koleżanka z Niemiec pyta sie o twego chłopaka.
Poznaliśmy sie 2lata temu na basenie kiedy byłam z koleżankami - 2J alt trafen wir uns am Pool, wenn ich mit ihr befreundet war
Najbardziej w nim podoba mi sie ze jest bardzo miłym chłopakiem z którym można porozmawiać na każdy temat - das meiste davon Ich mag es sehr netter Kerl, mit denen man über alles reden können
W ten weekend byliśmy u jego rodziców na działce - Dieses Wochenende waren wir bei seinen Eltern Grundstück
2010-04-12T12:14:16+02:00
1Wie alt bist du?
Was machst du täglich?
Welche Interesse hast du?

Wir haben uns vor zwei Jahren im Schwimmbad,wo ich mit meinen Freundinnen war,kennen gelernt
Am meistens gefält mir,dass er ein nette Junge ist und mit ihm kann man über Alles sprechen
Am Weekend waren wir beim seinen Eltern im Garten und da haben wir Zeit verbracht.